PM Actueel - Essentiële marketingtools: 'Modern werkgeverschap en employer branding'
Wat zijn voor de eerste lijn en mondzorg essentiële marketingtools bij de profilering van de praktijk? Kirsten Elenbaas-Baane (directeur van Zorgpromotor) neemt je mee bij het onderwerp 'employer branding' en hoe zich dat verhoudt tot 'goed en modern werkgeverschap'. Welke marketingmiddelen kun je in zetten om de praktijk goed neer te zetten in de personeelsmarketing?
Dit jaar organiseren MedischOndernemen en het PraktijkmanagersNetwerk voor elk van de hoofdthema’s die aan bod komen in de zes (digitale) magazines ook een interactief webinar. Daarin worden een of meer onderwerpen uit het magazine verder besproken door de betreffende expert. Praktisch en volop ruimte voor eigen vragen.
Een beweegvriendelijke leefomgeving is een omgeving die uitnodigt tot sporten, spelen en bewegen en die op die…
De openbare ruimte is de huiskamer van Nederland. En die huiskamer is nu eenmaal dichtbevolkt. We claimen dus…
De zevende editie van Congres Natuurlijk vindt plaats op donderdag 27 november 2025. Traditiegetrouw is het…